Zappy.dk
C/O Bonuz ApS
O B Muusvej 5
3520 Farum
Danmark
Telefon: 81 65 42 53
Mail: zappy@bonuz.dk
CVR-nr: 35680624
Branchekode: 47 41 00
Bank:
Nykredit Bank
Reg. nr.: 5470
Konto: 0002513351
SWIFT: NYKBDKKK
IBAN: 1281170002440401
Ved udsolgte varer, leverandørsvigt eller udskudt leveringstid vil Zappy.dk informere kunden hurtigst muligt med henblik på løsning – f.eks. kreditering eller forslag til lignende varer.
Hvis en pris åbenlyst er forkert, og kunden med rimelighed burde have indset dette, er Zappy.dk ikke forpligtet til at levere varen til den pågældende pris.
Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:
Dankort
VISA / MasterCard
MobilePay
Mastercard/VISA Debet
JCB Cards
PayPal
ViaBill (finansiering)
Der tages ikke kortgebyrer for privatkunder. Ved betaling med kort udstedt udenfor EU kan der opkræves gebyrer.
Beløbet hæves først, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke dækket af indsigelsesordningen – det samme gælder for visse PayPal-betalinger (se PayPals betingelser).
Leveringstiden er normalt 4–7 hverdage.
Zappy.dk tilbyder levering med GLS, DHL og Seur. Fragtprisen varierer typisk mellem 19–57 kr., afhængigt af leveringsmetode, vægt og pakkestørrelse.
Vigtigt:
Zappy.dk kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser hos fragtfirmaet. Hvis pakken er forsinket eller bortkommet, hjælper vi gerne med oprettelse af sag. Refundering sker kun, hvis fragtfirmaet bekræfter bortkomst.
Vi leverer til fastlandet, brofaste øer og Bornholm.
Meld skader indenfor 3 døgn efter modtagelse (eller nægtet modtagelse) til: zappy@bonuz.dk
Vedhæft:
Billede af skaden
Billede af pakken
Billede af fragtlabel
Billede af følgeseddel
Video der viser skaden
Ordrenummer
Vi vender derefter tilbage med løsning.
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.
Ved ordrer med flere varer, der sendes separat, løber fristen fra modtagelse af sidste vare.
Besked gives skriftligt via vores standardfortrydelsesformular, som sendes til zappy@bonuz.dk.
Bemærk:
Ved nægtet modtagelse uden besked er fortrydelsesretten ugyldig.
Du har herefter 14 dage til at sende varen retur.
Du betaler selv for returfragt og hæfter for evt. skader under transport. Visse tunge varer (over 20 kg) kræver særlig fragt – kontakt support først.
Returadresse:
Zappy.dk
C/O Bonuz ApS
O B Muusvej 5
3520 Farum
Danmark
Vi modtager kun pakker sendt direkte til adressen – ikke pr. efterkrav.
Fortrydelsesretten gælder ikke:
Letfordærvelige varer
Forseglede varer, hvor forseglingen er brudt, og sundheds- eller hygiejnehensyn gør returnering uegnet
Er varen brugt mere end nødvendigt til vurdering, hæfter du for værdiforringelse.
Vi anbefaler returnering i original emballage – manglende emballage kan medføre yderligere fradrag.
Refundering sker senest 10 hverdage efter modtagelse af returvaren og efter den er testet.
Pengene tilbageføres til samme betalingsmiddel, medmindre andet er aftalt. Vi kan tilbageholde refusionen, indtil varen er modtaget, eller der foreligger dokumentation.
Du har 24 måneders reklamationsret jf. købeloven.
Opret sag eller kontakt os inden afsendelse.
Hvis reklamationen er berettiget, tilbydes reparation, ombytning, refusion eller afslag.
Reklamation skal ske indenfor rimelig tid (2 måneder anses altid som rettidig).
Testgebyr op til 500 kr. kan opkræves, hvis:
Fejl ikke findes
Skade skyldes forkert brug, væske, fysisk skade mv.
Pak varen forsvarligt med alt tilbehør ved returnering.
Ved køb via PriceRunner dækkes du op til 50.000 kr. ved fejl eller mangler.
Hvis du ikke er medlem, kan du gratis tilmelde dig inden 60 min. efter køb og få dækning.
Læs mere og tilmeld dig på PriceRunner.dk
Læs vores persondatapolitik og cookiepolitik for detaljer om behandling af personoplysninger og brug af cookies.
Ved rabatordninger som "Køb 3 og få 6%" betragtes produkterne som en samlet enhed.
Returneres dele af rabatordren, reguleres prisen på de varer, der beholdes, til normalpris. F.eks.:
Du køber 3 produkter og får rabat
Du returnerer 2 → det sidste opkræves til fuld pris
Refusionen reduceres med den oprindelige rabatfordel
Dette sikrer fair anvendelse af vores rabatsystem.
Har du klager, kontakt os på: zappy@bonuz.dk
Kan vi ikke finde en løsning, kan du klage til:
Nævnenes Hus – Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Ved bopæl i andet EU-land:
EU-Kommissionens klageportal