Du vil ikke finde kunstige farvestoffer, syntetiske dufte, parabener eller sulfater i vores hudplejeprodukter. Vores skønhedsproduktsortiment er økologisk eller naturligt certificeret i henhold til den internationale COSMOS-standard af ECOCERT Greenlife. Vores produktformler indeholder naturlige ingredienser, der stammer fra økologisk landbrug og økologiske plantebaserede ingredienser.
Du kan enten købe vores produkter enkeltvis eller i en samlet pakke.
1. Generelle oplysninger
Zappy.dk
C/O Bonuz ApS
O B Muusvej 5
3520 Farum
Danmark
Telefonnummer: 81654253
Mailadresse: zappy@bonuz.dk
CVR-nr: 35680624
Branchekode: 47 41 00
Bank:
Nykredit Bank
Registreringsnummer: 5470
Kontonummer: 0002513351
SWIFT code: NYKBDKKK
IBAN-kontonummer: 1281170002440401
I tilfælde af udsolgte varer, leverandørsvigt eller udskudt leveringstid bestræber Zappy sig på hurtigst muligt at informere kunden herom, samt hvordan parterne kan løse sagen – f.eks. ved kreditering af købet, eller rådgivning til at finde en lignende vare i udvalget.
2. Prisfejl
Hvis en pris åbenlyst er behæftet med fejl, og kunden rimeligvis burde havde indset dette, er Zappy ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
3. Betaling
Mulige betalingsmuligheder:
Dankort
VISA
MasterCard
Mobile Pay
Mastercard/VISA Debet
JCB Cards
PayPal
Finansiering via viabill
Vi tager ikke kortgebyrer for privatkunder.
Bemærk, at der opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt udenfor EU.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesretten. Dette gør sig også gældende, hvis du betaler via PayPal. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.
4. Fragt
Zappy tilbyder flere fragtmåder og leverandører.
Fragtmetode og estimeret leveringstid fremgår ved bestilling af det enkelte produkt. Udvalget af fragtmetoder og dermed fragtpriser kan derfor variere, da forskellige årsager såsom vægt og varens dimensioner afgør fragtmulighederne. Derudover anvender vi dropshipments udenom vores lager i form af en tredjepartsleverandør til forsendelse af bestillinger, hvis dette er muligt. Prisen vil typisk varier imellem 30-80 kroner.
Du kan vælge imellem GLS, DHL eller Seur. Zappy kan ikke holdes ansvarlige for forsinkelser hos fragtselskaberne. Hvis din pakke er forsinket/forsvundet hos et fragtselskab, vil vi gerne oprette en sag hos fragtselskabet. Hvis fragtselskabet meddeler at pakken er forsvundet, vil vi refundere hele beløbet. Hvis fragtselskabet finder pakken, vil de leverer den hurtigst muligt. Vi refundere ikke nogle penge, før fragtselskabet har godkendt at pakken er forsvundet.
Zappy leverer til fastlandet, bro faste øer samt Bornholm.
5. Fragtskader / Ødelagt produkt ved levering
Såfremt en vare er skadet ved leveringen, har du som forbruger 3 døgn til at informere os på zappy@bonuz.dk. Det er et krav at du sender følgende informationer i emailen:
1) Et billede af skaden på produktet.
2) Et billede af pakken som den ankom.
3) Et billede af fragtselskabets label på pakken.
4) Et billede af vores følgeseddel der ligger sammen med dit produkt.
5) En video der viser skaden.
6) Order nummer
Dette gælder uanset om du modtager pakken eller afviser den hos fragtmanden. Herefter vender vi tilbage på henvendelsen for løsning.
6. Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du gør dette ved at udfylde vores standardfortrydelsesformular og sende den på e-mail til zappy@bonuz.dk. Du finder formularen sidst i handelsbetingelserne. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Denne mulighed gælder dog ikke, hvis ordren er en bundle. Såfremt du ønsker at fortryde købet af en bundle fortrydes alle dele af denne, og alle varerne skal sendes retur, eftersom denne type ordre anses for en samlet vare.
Når du foretager en bundle-ordre, vil det fremgå af indkøbskurven og din faktura.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder del af dit køb.
7. Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder pakker over 20 kg. Kontakt vores supportafdeling på zappy@bonuz.dk
8. Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen
Varens stand, når du sender den retur:
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber eller den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen, da varen kan påføre sig skader undervejs i transporten, som du kommer til at hæfte for.
9. Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig med undtagelse af eventuelle leveringsomkostninger senest 14 dage fra den dag, vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører automatisk pengene til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Zappy.dk
C/O Bonuz ApS
O B Muusvej 5
3520 Farum
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Vi modtager ikke pakker, som er afsendt på efterkrav.
10. Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Du bedes oprette en reklamationssag eller kontakte os, inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Der kan forekomme et testgebyr på DKK 250 pr. halve time inkl. moms, dog maks. DKK 500 inkl. moms, hvis det indsendte produkt testes fejlfrit ved Zappy.dk, eller der ikke findes grund for at efterkomme reklamationskravet i øvrigt. Såfremt årsagen til fejl eller defekt er, at varen har fået fysisk skade, væskeskade eller på anden måde er blevet behandlet i uoverensstemmelse med producentens forskrifter, vil du også blive opkrævet et testgebyr.
Husk derfor altid selv at teste først så vidt det er muligt. Testgebyret beregnes på baggrund af tid brugt i forbindelse med test og fejlsøgning.
Varens stand ved reklamation
Husk at pakke varen forsvarligt ind sammen med alt tilbehør, som er knyttet til det produkt, der reklameres over.
Skader på produkter forårsaget af betjenings- eller håndteringsfejl eller groft misbrug er ikke dækket af reklamationsretten.
Varen sendes til:
Zappy.dk
C/O Bonuz ApS
O B Muusvej 5
3520 Farum
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
11. Pricerunner Købsgaranti
Som medlem på PriceRunner sikres dit køb op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis for dig som forbruger og gælder for alle køb, når du handler hos os.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det koster intet og tager kun et øjeblik. Bliv gratis medlem på PriceRunner
Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er ødelagt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.
Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker PriceRunner Købsgaranti dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. PriceRunner Købsgaranti dækker ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.
Besøg PriceRunner for at se en liste med ikke-omfattede kategorier samt de endelige vilkår for Købsgarantien.
12. Persondatapolitik
Vil du læse vores persondatapolitik, kan du gøre det her.
13. Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte zappy@bonuz.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du klage via klageportalen hos Nævnenes Hus:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal.